Monday, October 12, 2009

Bagaimana Membuat Duit dengan Perniagaan Prepaid Mymode


Assalamualaikum dan salam sejahtera buat sahabat-sahabat Jana Wang IM semua,

Apa khabar? Harap sahabat-sahabat Jana Wang IM dalam keadaan sihat-sihat hendaknya..Okla, hari ni saya nak mulakan dengan satu soalan, sahabat-sahabat Jana Wang IM ada handphone tak?.

Saya pasti mesti ada punya, sebab sekarang ni ia dah jadi satu keperluan. Hatta budak sekolah rendah sekarang ni pun dah ada handphone.

Untuk tak membazirkan masa, saya nak kongsikan dengan sahabat-sahabat Jana Wang IM semua satu peluang buat duit dengan HANDPHONE anda iaitu Perniagaan Prepaid Mymode.

Dimana dengan hanya menukar cara sahabat-sahabat Jana Wang IM dengan membeli prepaid sekian hari ini, kini sahabat-sahabat Jana Wang IM boleh menjana pendapatan yang agak lumayan dengan hanya melakukan sedikit perubahan dengan cara membeli prepaid ini.:)

Kenapa sahabat-sahabat Jana Wang IM harus mem ilih Mymode? Sebab suka atau tidak sahabat-sahabat Jana Wang IM akan tetap kena beli prepaid tiap bulan, daripada sahabat-sahabat Jana Wang IM beli prepaid dari kedai pada harga pasaran (ada jugak yang jual lagi mahal). Baik sahabat-sahabat Jana Wang IM beli dari Mymode sebab dapat diskaun selain dapat peluang buat pendapatan sampingan.

Bukan apa, zaman sekarang ni nak kena bijak berbelanja.Dapatkan sebanyak mungkin faedah bagi setiap sen yang dikeluarkan. Jimatkan sebanyak mungkin duit yang boleh. Ini pun salah satu daripada cara menguruskan kewangan sahabat-sahabat Jana Wang IM sekalian kan:)

sahabat-sahabat Jana Wang IM tak perlu menjual kepada sesiapa. sahabat-sahabat Jana Wang IM hanya perlu menggunakannya untuk diri sendiri. Kalau nak jual jugak, memang senang sebab paling tidak pun kawan-kawan, sanak saudara, adik-beradik tentu akan membeli dengan sahabat-sahabat Jana Wang IM sekiranya mereka tahu anda menjual Prepaid Card.

Lagipun, sahabat-sahabat Jana Wang IM tak perlu simpan stok, tak perlu kenderaan, tak perlu kedai dan ianya boleh didapati 24 jam, hanya dengan membuat pesanan SMS sahaja.

sahabat-sahabat Jana Wang IM juga boleh isikan borang yang disediakan di http://myprepaidsms.com
untuk mendapatkan penerangan yang lebih jelas tentangnya.

Okla, saya takkan cerita panjang tentang peluang ini. Jika sahabat-sahabat Jana Wang IM berminat, bolehlah lawat web kak Asmawati di http://myprepaidsms.com . sahabat-sahabat Jana Wang IM juga boleh call/sms 012-9273808(kak Asmawati) untuk maklumat lanjut tentang ini.

Best for u,




p/s: please leave your comment.
p/s: if u like this post, please help me by click my nuffnang ads.
p/s: if u dont see my nuff ads, please refresh and click. really appreciate.
** first my nuffnang ads on header.
** second my nuffnang ads between contents.

janawangIM.blogspot.com Button

No comments:

"Selamat Beramal"

 
"Kepercayaan yang diberikan diperlekehkan, apa lagi untuk dipersenda-sendakan. Kepercayaan yang diberi bererti kita telah memegang satu panji-panji yang mesti kita tegakkan dengan sedaya upaya kita. "
"cukuplah bila aku merasa mulia kerana Engkau sebagai Tuhan bagiku dan cukuplah bila aku bangga bahawa aku menjadi hamba bagiMu. Engkau bagiku sebagaimana yang aku cintai, maka berikanlah aku taufik sebagaimana yang Engkau cintai"

~Mencari Keredhaan Ilahi~

Jumlah Pelawat Setakat Hari Ini:
Web Site Hit Counters
" You love me like flowers that love God's words. Never tired of spreading their aroma of happiness. Never tired of calming down thier worries. You love me like the sun that love us, thy God. Never tired of radiating its bright light. Never tired of valuing life. "

Jana Wang IM Copyright © 2009, WoodMag is Powered by Ipietoon and Coding Modified by adi_tau8605 All rights reserved.