Friday, March 12, 2010

MISSING!!

Salam buat sahabat-sahabat Jana Wang IM...da lama xpost kat sini..hehe...kesibukan memaksa aku lagu ni..huhu (P/S: tu kan cuma alasan...da malas, katakan malas)

MISSING!!....apa yang missing? hah...ni yang nak habaq mai..

Pagi ni buka ja laptop terus gatal tangan cari maklumat..klik2 terjumpa la iklan ni...atas dasar kemanusiaan, saya kat Jana Wang IM ingin turut sama dalam misi mencari Siti Syakirah yang dilaporkan hilang...

Harap pada sahabat-sahabat Jana Wang IM yang punya maklumat silalah call or messegge no kat bawah k?

24 comments:

NiNa' said...

ramainya org hilang sekarang...
arap2 jumpe balik la ye..
jangan ikut lari ke seberang da la..

takutnye nak klua~

adi_tau8605 said...

NiNa' --> tu r pasal...hg pla jgn ikut lari p seberang da la ye :P hehe...gurau ja :P

siti nurkhijah said...

dah sampai lombok kot...

adi_tau8605 said...

siti nurkhijah --> isk....xbek na cakap lagu tu..harap2 xla..kekeke

syue said...

kesian kt emak budak yang hilang. penat nak carik. jangan die ikot laki lombok balikk sudaaaa :P

adi_tau8605 said...

syue --> ya..betul..betul...betul...cian mak yg mengandungkan kan? apa pun kita doa xda la yg buruk berlakukan?

abcmilo said...

atau...disembunyi kan oleh BUNIAN??
mane tau kannnnn..org bunian ensem gak...

adi_tau8605 said...

abcmilo --> ya ke? mesti hang da pernah disembuyikan bunian kan :P best x? ada jumpa yg ensem x :P

soffya cik bulan said...

bunian2 jgn main...hehe

bagimana janawang tu.,,,?

adi_tau8605 said...

soffya cik bulan --> haha, jadi kita nak main apa ni wahai cik bulan? hehe, janawang tu apa ek :P

sweety said...

nice blog..............

adi_tau8605 said...

sweety --> u too :P please come back here for more information about internet marketing k. why not make money with internet without waste ur time in surfing....hehe...peace IM

Seri Bahasa said...

susah juga pompuan nie kekadang ikut nafsu aje tak ingat kesusahan emakbabak dia kat belakang.

adi_tau8605 said...

Seri Bahasa --> seri rasa sapa sepatutnya dipersalahkan?

Propito.com said...

susah nak cam ni...hurm..

adi_tau8605 said...

Propito.com --> masalah bro...

aa said...

semoga Allah mengembalikan sesuatu yang hilang termasuk keluarga kita..

dimensi muslimah said...

carilah pertolongan Allah dengan sabar dan sholat.sabar bukan berarti diam..tapi harus usaha mencari nya..setelah itu kembalikan kepada Allah semua nya..

adi_tau8605 said...

aa --> InsyaAllah,Aminnn....sama2lah berdoa k.

adi_tau8605 said...

dimensi muslimah --> Betul3x...usaha di dahulukan, kemudian tawakal..banyak2lah bersabar :P x gitu?

Juaini Jamaludin said...

hilang atau lari dari rumah ni?

adi_tau8605 said...

Juaini Jamaludin --> entah la...kita doakan ja la k...

pch said...

laki xde plak yg hilang...
ada perkembangan terbaru???




FREE : Software lajukan komputer anda
FREE : e-book Kord Gitar Lagu Melayu

DOWNLOAD SEKARANG..JADUAL PERLAWANAN WORLD CUP 2010

adi_tau8605 said...

pch --> weina bro...lelaki semua starring.....xmen la hilang-hilang ni...hehe

"Selamat Beramal"

 
"Kepercayaan yang diberikan diperlekehkan, apa lagi untuk dipersenda-sendakan. Kepercayaan yang diberi bererti kita telah memegang satu panji-panji yang mesti kita tegakkan dengan sedaya upaya kita. "
"cukuplah bila aku merasa mulia kerana Engkau sebagai Tuhan bagiku dan cukuplah bila aku bangga bahawa aku menjadi hamba bagiMu. Engkau bagiku sebagaimana yang aku cintai, maka berikanlah aku taufik sebagaimana yang Engkau cintai"

~Mencari Keredhaan Ilahi~

Jumlah Pelawat Setakat Hari Ini:
Web Site Hit Counters
" You love me like flowers that love God's words. Never tired of spreading their aroma of happiness. Never tired of calming down thier worries. You love me like the sun that love us, thy God. Never tired of radiating its bright light. Never tired of valuing life. "

Jana Wang IM Copyright © 2009, WoodMag is Powered by Ipietoon and Coding Modified by adi_tau8605 All rights reserved.