Friday, October 02, 2009

Email dari Otai IM - Mawardee. jangan ketinggalan untuk membacanya


Adi_tau8605.

Sudahkah Adi_tau8605 membaca Laporan PERCUMA
"10 Formula ClickBank" yang saya berikan?

Jika Adi_tau8605 belum membacanya, sekali
lagi saya berikan link download laporan
tersebut.

Link download :
http://www.panduanclickbank.com/index.php?ref=adi_tau8605


===========================================
Betul Ke Adi_tau8605 Boleh Buat Duit Di Internet?
===========================================

Serius saya katakan, laporan yang saya berikan
itu, ada pembongkaran 10 formula yang tak digunakan
oleh ramai usahawan internet untuk membuat duit
di ClickBank.

Formula #1 yang saya terangkan dalam laporan
tersebut adalah "Mempunyai Mindset Yang Betul".

Tetapi apa yang mengecewakan, masih ada
segelintir yang menghubungi saya mengatakan
bahawa laporan tersebut adalah laporan
kosong dan tak berguna.

Inilah sikap manusia bila tak menghargai
ilmu. Sedangkan disebabkan mereka tak
mengendahlan 10 formula inilah, ramai
di kalangan mereka yang gagal di tengah
jalan.

Saya tak marah dengan sikap mereka, cuma
saya kecewa sikap sebahagian kita yang masih
terlalu susah untuk menerima ilmu yang diberikan,
sehingga setiap ilmu yang diberikan,
tak dipraktikkan dan jadilah ia ilmu
yang sia-sia.

Oleh sebab itulah, saya tak suka memberikan
barang percuma, kerana saya tahu ramai
orang akan 'take for granted' dan mensia-siakan
barang percuma.

Dan sebab itu jugalah, laporan "10 Formula
ClickBank" yang anda download dan baca tu,
saya 'sensor' dan potong mana-mana isi penting.

Isi-isi penting dalam laporan ini, hanya boleh
dimiliki jika Adi_tau8605 membeli Panduan ClickBank.

"Panduan ClickBank"

Untuk itu, saya akan mengenakan caj seperti
biasa jika Adi_tau8605 inginkan Panduan ClickBank.

Buat masa ini, harganya sangat murah.
Kelak saya akan naikkan harga jika Adi_tau8605
lambat bertindak.

Produk saya "Panduan ClickBank" akan dilancarkan
pada hari Sabtu, 3.30 petang di link web yang
sama, iaitu :

http://www.panduanclickbank.com/

=======================================
Apa itu "Panduan ClickBank"?
=======================================

Panduan ClickBank adalah produk saya yang
menerangkan bagaimana anda boleh membuat
duit di internet, khususnya dalam bidang
pemasaran affiliate di ClickBank.

(dalam bahasa Melayu)

Ebook ini terbahagi kepada 3 bahagian :

#1 - Pengenalan ClickBank
#2 - Sistem Kajian
#3 - Sistem Trafik

Kesemuanya menerangkan hampir kesemua
ilmu penting yang Adi_tau8605 perlu tahu
untuk membuat duit di ClickBank.

Ia menerangkan segala teknik secara terperinci
dan mudah difahami.

Tidak kiralah apa level anda dalam perniagaan
internet, samada baru belajar, dah lama atau
dah berjaya, anda memang memerlukan pakej
"Panduan ClickBank" ini.

Ia akan dilancarkan pada :
2 Oktober 2009, jam 3.30 petang.

Sila lawati web berikut apabila laman web
tersebut melancarkan "Panduan ClickBank" :

http://PanduanClickBank.com


PS : Jualan "Panduan ClickBank hanya akan berlangsung
selama 10 hari.

Saya pasti akan menutup jualan "Panduan ClickBank"
ini buat selamanya selepas 10 hari pelancaran
jualan ini berakhir.

Saya serius untuk menutup jualan 'Panduan ClickBank"
selepas 12 Oktober 2009, kerana saya hanya mahu
sebahagian kecil sahaja yang tahu bagaimana membuat
duit di ClickBank.



Yang ikhlas,

Mawardee

=============================================================

Best for u,




p/s: please leave your comment.
p/s: if u like this post, please help me by click my nuffnang ads.
p/s: if u dont see my nuff ads, please refresh and click. really appreciate.
** first my nuffnang ads on header.
** second my nuffnang ads between contents.


janawangIM.blogspot.com Button

No comments:

"Selamat Beramal"

 
"Kepercayaan yang diberikan diperlekehkan, apa lagi untuk dipersenda-sendakan. Kepercayaan yang diberi bererti kita telah memegang satu panji-panji yang mesti kita tegakkan dengan sedaya upaya kita. "
"cukuplah bila aku merasa mulia kerana Engkau sebagai Tuhan bagiku dan cukuplah bila aku bangga bahawa aku menjadi hamba bagiMu. Engkau bagiku sebagaimana yang aku cintai, maka berikanlah aku taufik sebagaimana yang Engkau cintai"

~Mencari Keredhaan Ilahi~

Jumlah Pelawat Setakat Hari Ini:
Web Site Hit Counters
" You love me like flowers that love God's words. Never tired of spreading their aroma of happiness. Never tired of calming down thier worries. You love me like the sun that love us, thy God. Never tired of radiating its bright light. Never tired of valuing life. "

Jana Wang IM Copyright © 2009, WoodMag is Powered by Ipietoon and Coding Modified by adi_tau8605 All rights reserved.