Saturday, October 03, 2009

Salam Takziah kepada saudara adly aka labanon dan keluarga..


saya ada mendapat email dari saudara Adly aka Labanon seorang otai IM kita melalui autoresponder Team FlareBiz tentang pemergian ayahanda tercinta beliau pada 1 Oktober
tepat jam 12.50 pagi.

satu kehilangan yang kita sendiri turut merasakannya. apa pun saya nak mengucapkan sekali lagi takziah kepada saudara Adly aka Labanon dan keluarga atas kehilangan. dan memohon sahabat-sahabat jana wang IM turut sama mensedekahkan al-fatihah kepada Allahyarham ayah saudara Adly.

Semoga roh Allahyarham dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang-orang yang soleh. Al-Fatihah.

Best for u,





janawangIM.blogspot.com Button

1 comment:

Valencia said...

and you can play big truck games here too! Welcome to the monster Miniclip; MO BIKE; Pikmin; Play bike game; Play free bike games; Light Bike Game; Gaames Find information on NASCAR races, tracks, drivers, schedules, news. It is modeled after a pick-up truck but comes with modifications, massive modifications The mechanic said that was fine and he helped her to get into the monster truck

"Selamat Beramal"

 
"Kepercayaan yang diberikan diperlekehkan, apa lagi untuk dipersenda-sendakan. Kepercayaan yang diberi bererti kita telah memegang satu panji-panji yang mesti kita tegakkan dengan sedaya upaya kita. "
"cukuplah bila aku merasa mulia kerana Engkau sebagai Tuhan bagiku dan cukuplah bila aku bangga bahawa aku menjadi hamba bagiMu. Engkau bagiku sebagaimana yang aku cintai, maka berikanlah aku taufik sebagaimana yang Engkau cintai"

~Mencari Keredhaan Ilahi~

Jumlah Pelawat Setakat Hari Ini:
Web Site Hit Counters
" You love me like flowers that love God's words. Never tired of spreading their aroma of happiness. Never tired of calming down thier worries. You love me like the sun that love us, thy God. Never tired of radiating its bright light. Never tired of valuing life. "

Jana Wang IM Copyright © 2009, WoodMag is Powered by Ipietoon and Coding Modified by adi_tau8605 All rights reserved.