Wednesday, October 07, 2009

Tahukah anda apa itu Adwords?



Tahukah sahabat-sahabat Jana Wang IM apakah itu Adwords?

Dalam post kali ini saya ingin berkongsi serba sedikit tentang apa itu Adwords. Sebenarnya saya sedang mengkaji tentang Adwords untuk mencuba memcari sumber baru menanbahkan pendapatan sampingan melalui adwords.

Berdasarkan apa yang saya dapat melalui kajian tentang Adwords, ini adalah serba sedikit daripadanya.. Teruskan membaca ya :)

Adwords adalah kempen pengiklanan yang sahabat-sahabat Jana Wang IM perlu bayar bagi setiap klik. Sahabat-sahabat Jana Wang IM boleh tetapkan berapa banyak klik sehari, dan berapa banyak yang anda mahu bayar setiap hari.

Mudah katanya, Para sahabat Jana Wang IM mengawal kos perbelanjaan dalam Adwords.

Dengan Adwords, sahabat Jana Wang IM akan mendapat trafik dengan segera, lebih cepat & tak perlu guna teknik video, optimasi enjin carian atau apa sahaja cara lain yang sangat memakan masa.

Dengan hanya setting yang hanya ambil beberapa minit, 5 minit kemudian iklan sahabat-sahabat Jana Wang IM akan terus terpapar di internet pada kiri paparan carian Google!

Cuba bayangkan jika Sahabat-sahabat Jana Wang IM bayar Adwords 30 sen bagi setiap klik. & Umpamakan setiap 100 klik, anda mendapat satu jualan.

Sebagai contoh, 1 jualan produk yang anda promosi memberikan anda komisen US$40. Maka dalam 1 jualan, anda untung RM130 secara kasarnya. Bermakna, anda akan untung BERSIH RM100.

Bayangkan jika anda belanja RM300 sahaja, anda sudah mendapat UNTUNG KASAR RM1,300! Kalau belanja RM3,000, dapatlah untung bersih RM 13,000!

So, camna?

Dah dapat gambaran serba sedikit tentang Adwords dari google? tak pa, nanti saya akan postkan lebih lanjut tentang adwords untuk sahabat-sahabat Jana Wang IM yang setia..:)

Best for u,




p/s: please leave your comment.
p/s: if u like this post, please help me by click my nuffnang ads.
p/s: if u dont see my nuff ads, please refresh and click. really appreciate.
** first my nuffnang ads on header.
** second my nuffnang ads between contents.

janawangIM.blogspot.com Button


No comments:

"Selamat Beramal"

 
"Kepercayaan yang diberikan diperlekehkan, apa lagi untuk dipersenda-sendakan. Kepercayaan yang diberi bererti kita telah memegang satu panji-panji yang mesti kita tegakkan dengan sedaya upaya kita. "
"cukuplah bila aku merasa mulia kerana Engkau sebagai Tuhan bagiku dan cukuplah bila aku bangga bahawa aku menjadi hamba bagiMu. Engkau bagiku sebagaimana yang aku cintai, maka berikanlah aku taufik sebagaimana yang Engkau cintai"

~Mencari Keredhaan Ilahi~

Jumlah Pelawat Setakat Hari Ini:
Web Site Hit Counters
" You love me like flowers that love God's words. Never tired of spreading their aroma of happiness. Never tired of calming down thier worries. You love me like the sun that love us, thy God. Never tired of radiating its bright light. Never tired of valuing life. "

Jana Wang IM Copyright © 2009, WoodMag is Powered by Ipietoon and Coding Modified by adi_tau8605 All rights reserved.